Skål Frank!

Jaha! Nu har jag glömt bort bloggen helt. Men det har inte varit mycket tankar på den. Nu har jag befunnit mig i Bad Gastein i 1 månad ganska exakt. Och herregud vad mycket som hänt sen jag kom.
 
Vi har bland annat:
Dansat på borden
Åkt skidor
Klätt ut oss till neonfärgade 80-talister
Travat
Skrattat tills vi fått ont i magen
Gråtit utanför Häggis
Lars Penis har varit här under en vecka och förgyllt våra dagar med afterski
Familjen har firat jul och nyår tillsammans
Vi har stängt Häggis (städat till och med)
Vi har sprungit mellan Häggis och Gatz för att sedan springa tillbaka till Häggis igen
Vi har kramats
Det har byggts torn i sängar
Skrikit tills rösten försvunnit
 
Och så himla mycket mer. Minnet sviker mig och dagarna flyter ihop så det är svårt att få ner allt. Det har varit skratt, tårar, fyllor, bakfyllor, drama, ilska, ångest och en hel massa kärlek. Jag mår så himla bra just nu. Alla jag bor med får mig att må så bra och Bad Gastein överlag är det som får mig att må allra bäst. Det är verkligen här mitt hjärta är. Jag är så glad att få vara här med dessa människor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0