In another universe.

3 månader har gått sen jag kom hem från mitt älskade Österrike. Jag sitter och tänker tillbaka på alla fina minnen och alla fina människor jag fått träffa. Alla människor jag kommer ha med mig för alltid. Alla fina människor som gett mig så mycket jag kommer bära med mig hela livet. Alla fina minnen jag aldrig, aldrig, aldrig någonsin kommer glömma. Den resan har givit mig så mycket. Jag har lärt mig så mycket om mig själv. Vem jag är och vad som är viktigt i mitt liv. Jag har haft så många roliga dagar. För många för att ens minnas allt. Men jag vet att så lycklig som jag var 4 månader i Bad Gastein har jag aldrig någonsin varit förut. Jag har aldrig känt den lyckan och harmonin i mig som jag kände då.
 
Jag vill bara spola tillbaka tiden och göra om allt. Spola tillbaka tiden och träffa alla människor för första gången igen, gå till Häggis för första gången igen, gå på första, andra, tredje, fjärde söndagsafterskin igen, ha fantastiska skiddagar, leva i nuet. För det var det man gjorde, levde här och nu. Tack Bad Gastein för allt du givit mig. Vi ses igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0